Dr. Michael Laitman

Egy alternatív pillantás a jövő oktatására

Vélemény

(Mr. Popov, Nemzetközi Oktatás Társaság elnöke, az ng.ru weboldalon publikált véleménye) : „ A társadalmunk problémája, hogy nem ismert, hogy a világ milyen irányba fog elmozdulni. A jövő irányai kiszámíthatatlanok, amikor fel akarunk építeni egy oktatási rendszert… A felnőttek irányt vesztettek.”

„A legtöbb iskola bevezető, óvodai oktatás szervező, ipari és katonai vezető volt korábban. Így az iskolát megelőző, óvodai oktatás rendszer, az ilyen jellegű elképzelések támogatásával lett megszervezve. Soha nem jutott volna eszébe egyébként senkinek, kicsi gyerekeket elvenni a szüleik mellől, és betenni őket napközibe, azonban az ipari modell ezekben az időkben felvetette a napközik igényét. Sajnos, még ma sem jut eszébe a szülőknek, hogy ezt lehetne másképpen csinálni. Ezért ma hiányzik egy megfizethető és fejlett hálózata a minőségi dada rendszernek. A gyerekek olyan intézményekben vannak egész nap, ahol betegek lesznek, majd pedig mindet beoltják a betegségek ellen. Az iskolák és az egyetemek, egy ipari életformán alapulnak, és a céljuk, egy fegyelmezett, szabályokkal körül bástyázott munkásosztály felnevelése. „

„Ma a világ egy versenyt jelent azok számára, akik képesek önálló döntésekre és cselekedetekre. Azonban a szülők semmilyen változást nem akarnak az iskolarendszeren belül. Nem értjük, a világ hova tart. Az ötödik osztályosok hatalmas időt töltenek az interneten, ők egy nagyon különböző világban élnek, és az iskola semmit nem tud ehhez hozzáadni. „

„Az angol iskolarendszer azok közé tartozik, amely a legszabadabb. A gyerekek 80% feletti része interneten keresztül tanul. Az egész világ megpróbálja a gyerekeket megtanítani önálló munkára, és hogy képesek legyenek önállóan információt szerezni. Végül is, a gyerekek unatkoznak az iskolában, és azt gondolják, hogy kicsik, és még mindig nagyon nehéz ösztönözni őket arra, hogy megtegyenek valamit, amit nem akarnak, vagy nem érdekli őket.”

„A tanárok hibáznak, amikor nem hoznak létre alternatív oktatási rendszer. De van ilyen alternatíva. Csak azért ilyenek a tanárok, mert a szülők ma még ezt nem látják át, és nem követelik meg. Először az alternatívát a gyerekek fedezik fel. Néhányan például rájönnek, hogy a földrajz tanulás legjobb módja, a Discovery csatorna. Ez nem csak gyorsabb, hanem árfogóbb is. „

„A globális internet elterjedése elvezet ahhoz a ponthoz, amikor mindenki tudást szerezhet az internetről. Az USA-ban, az Apple vállalat volt az első, aki teljes oktatási rendszert mutatott be az interneten keresztül. Egyre nagyobb számú gyermek tanul otthon, és így szerzi meg a bizonyítványt.

„Ha mi csodálkozunk azon, hogy mi történik az összes tanárral, akkor nem számolunk a gyerekekkel. A mi társadalmunk nem beszél arról, hogy mit kezdjünk a gyerekekkel. Kényelmesebb a számunkra azt hinni, hogy az iskolának konzervatívnak kell lennie, az óvoda pedig egy teljesen szükségszerű találmány. „

„Ma a szülők nem akarják a gyerekeiket iskolába adni, mivel meg akarják őket óvni az erőszaktól és a visszaélésektől. Ez a hozzáállás az iskolákhoz, egy komoly nagyságot ért el. A szülők megpróbálják megóvni a gyerekeket, nem bánva a tudás megszerzését, csak egyszerűen megóvni őket a csapásoktól és a megaláztatásoktól.”

KN

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

65 queries in 0,537 seconds.