Kölcsönös garancia egy ezüst tálcán
Kérdés
Bemutathatjuk a kölcsönös garanciát úgy az embereknek, mint a biztonság garanciáját?
Válasz
Valószínűleg igen. Ha valaki talál, egy közvetlen, érthető kapcsolatot, amely egyenlőség jelet tesz a kölcsönös garancia és a biztonság közé, akkor ezzel lehetőséget teremthet, az emberek felé fordulásra, azaz, felhívhatja őket arra, hogy a kölcsönös garancia alapján egyesüljenek, mint egy ember és egy szív, túllépve minden különbségen.
Gyerünk és tegyük meg, de tartsuk be azt az elengedhetetlen feltételt, hogy a szavainknak meg kell győznie az embereket, hogy valóban megegyezik a kölcsönös garancia és a biztonság fogalma. Lényegében az erre vonatkozó ígéretünknek ki kell elégítenie az emberek bizonyos vágyait, úgy, mint:
- kölcsönös garancia = biztonság;
- kölcsönös garancia = olcsó termékek;
- kölcsönös garancia = szabadság;
- kölcsönös garancia = kellemes környezet.
Nem lényeges, mi is az részleteiben, de ezeknek ez elképzeléseknek felismerhetőknek kell lenniük a magyarázatainkban. Ez az alapja a terjesztésünknek, és az emberek felé való közelítésünknek.
Majd tanulmányoznunk kell különböző körök szükségleteit, akiket meg akarunk környékezni és megfelelően fel kell készülnünk. Még nem kínálhatunk nekik más „terméket.” Ellenkezőleg, egy ajándékot kell átnyújtanunk, ezüst tálcán, egy valódi „műremeket.” Ez olyan lesz, mint egy spirituális képlet csecsemők számára, és csak a szájukat kell kitátaniuk a lenyeléséhez. Amit érezniük kell, hogy semmilyen erőfeszítést nem kell tenniük, csak kapnak egy ajándékot.
Valami kicsiny dologgal kell kezdeni, például „Nézzünk egy filmet, vagy látogassunk meg egy internet oldalt, esetleg olvassunk el egy könyvet.” Ez még csak nem is egy aktív cselekvés, csak passzív részvétel. Más dolog megnyomni egy gombot, az egy probléma lehet, kemény feladat valakinek. Önmaga által valaki nyomást gyakorolhat önmagára akár egész nap, azonban amikor mi akarjuk rávenni valamire, az hirtelen nagy kihívást jelenthet neki.
Számolnunk kell az emberi természettel, és olyan módszereket kell alkalmaznunk, amely vonzó a számára, filmek, bemutatók, dalok, bármi, ami egy helyes módon csomagolja be a mondanivalónkat, és ami fokozatosan emészthető lesz a számára. Azon így vagy úgy az üzenetnek kell az embert, azaz a vágyait megközelítenie.
Egy nagyon kifinomult anyagot kell terjesztenünk, és szakértővé kell válnunk ebben.
KN