Dr. Michael Laitman

A kölcsönös Garancia: Nem rózsaszín álom, hanem az élet igazsága

A csoportok egy részének nehéz összekapcsolni a Kabbala Bölcseletét a kölcsönös garanciával. Azok, akik eljutottak a Kabbala tanulásához, ők valóban nem akarnak tanulni kölcsönös garanciát , nehezen értik meg, hogy minek kell a közönség  számára terjeszteni a kölcsönös garanciát.

Igazából megértem őket. Én magam 33 évesen érkeztem Rábáshoz, mint egy tudós. Amig  Izraelbe érkezdtem, 6 éves kortól 28 éves korig én mindig tanultam, és azután is állandóan olvastam tudományos irodalmat. Ez is a hiányból ered a Teremtő felfedezéséhez, az erő, amely mindent irányít.

És itt, Rábáshtól hallottam: “Szeresd felebarátodat, mint saját magadat.” Oroszországban ezt az elvet eltorzitották az elit javára, és nagyon kellemetlen volt hallani. Mert a szeretett szavak mögött elbújtak a csalók és tolvajok, akik éppen az ellenkezőjét tették, és mindenkit kihasználtak a saját javukra. Nagyon nehéz volt megszokni azt a gondolatot, amely a Kabbala alapelve. Mert a kabbala a teremtés titkairól beszél, majd hirtelen elkezd beszélni a régiről?

Amíg elkezdtem tanulni a belső rendszerről: hogy a törött  megszerzési vágy  az önzőséggel szemben, és azért hogy visszatérjen az Ein Sof világhoz, mi meg kell javítnunk az egónkat. És ez azt jelenti, hogy közel vigyen bennünket, amitől nagyon messze vagyunk,  belénk vigye mindazt amit ma gyülőlünk, a szeretetet, amely ellentétes a jelenlegi vágyaimmal, a büszkeségem ellen van. Tehát magam fölé kell emelkedjek, és elérem, hogy valóban gyülőlöm az embereket. Szóval mászunk fel a lépcsőn a spirituális létrán …

Csak a megértése után, tudom meghallani a szeretet szavát. Belételt két-három év amig elfogadtam, egyáltalán nem volt könnyű, erős visszutasitást éreztem először. De, segített nekem, én megtanultam a rendszert és annak törvényeit, mint az orvos aki nézi a vizsgálatok eredményeit, vagy X-sugarakat. Aztán rájöttem, honnan vették ezeket a szavakat, rájöttem, hogy ezeknek a szavaknak nincsen  kapcsolata az emberi dolgokkal.

Szóval, a konfliktusok eredetéről beszél,  ami a természet alapjában található,  és a választás hiányábol szükségünk van gyakorolni. Ez az, ami meggyőzött engem.

Tehát szükségünk van elmagyarázni az összes barátunknak Izraelben és külföldön egyaránt, és megértsék  –  hogy a terjesztés azoknak akik tanulják a kabbalát és a kölcsönös garancia szélesebb körű terjesztése mennyire fontos, a az egész világnak – ez a korrekció. Ha előbb a kabbalista kitudta javítani magát egyedül, vagy egy tanárral, ma ez már lehetetlen.

Ezt nem én mondom, hanem  Bál HáSzulám írja, és mi meg kell tegyük. Tehát nem lehet eljutni a belső korrekcióhoz, ha nem kapcsolodunk  részekhez a csoportban. És azért, hogy egy csoport kezdjen élni és előre haladni a helyes irányba, akkor kapcsolódni kell az egész világgal, és minden erővel osztani, és terjeszteni a tudást a világnak, a jelenlegi problémák  értelmét és ezeknek a  megoldási módját. Ezenkivül, az első lépés kell legyen a terjesztés Izraelben, mert Izrael népe kell váljon a a módszer forrásává az egész világon.

És megépülnek a körök: a csoport körül,  az Izrael csoport körül, és Izrael körül az egész világon.  Ha nem veszük számitásba ezt a rendszert, akkor nem fogunk sikerülni, nem hivjuk meg és nem vonzuk a Reformáló Fényt. Egy bizonyos mértékig meg kell tartani az egészet. Ez a “törött edényből” ered és a korrekció szükséges minden szinten, ennek a szükségéről ir Báál HáSzulám. Az emberek, akik nem akarják megvalósitani ezt, egyszerűen nem akarják  hallani amit a spirituális tanár mond.

(BS)

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

66 queries in 0,739 seconds.