A Kabbala csak arról beszél, hogy mi történik a belsejedben
Három kérdés a Zohar könyvének tanulmányozásával kapcsoloatban
Kérdés:
Baal HaSulam normál szövege nem tartalmaz olyat, ami összezavarna bennünket, de ha a Zohart olvassuk a „Sulam kommentárral” az Ön magyarázata nélkül, kezdjük ennek a világnak a képeit elképzelni. Miért van ez?
Válaszom:
Ez az ember tanulásán és gyakorlásán múlik. Ha a Torat olvasom, azt nem úgy fogom fel, mint egy történelmi regényt. Az egész Tora az ember belső világáról szól, a spirituális világról, ami bennem van A spirituális világomat az adakozási vágyaim alakítják Ők adják meg nekem az új világ érzetét.
Mostan a bennem lévő teljes valóságot észlelem. Amit az eszemmel és az érzelmeimmel érzek, azt úgy hívjuk, „ez a világ” Mindazonáltal mivel a szándékaim egoisták,”ez a világ”, ahogy én felfogom, az egy behatárolt, hiányos és időleges állapot. Ha megváltoztatom a szándékomat szerzésről adakozásra, akkor észlelem a spirituális világot, ami egy kötetlen tökéletes, harmonikus, és örökös állapot.
A Zohar könyve azoknak van szánva, akik vágynak arra és készek rá, hogy megváltoztassák szándékukat szerzésről adakozásra. Most mindenki számára a világon feltárul, akik úgy érzik, hogy szükségük van rá, és az általános szenvedés mindenkiből kiváltja ennek szükségét.
Kérdés:
A Zohar, a Tora, és a Talmud írói miért zavarnak össze minket azzal, hogy a mi világunkat írják le a Felső Világ helyett, és a spirituális tevékenység helyett olyan fizikai testi tevékenységeket írnak le, mint feladatok a Templomban és Izrael népének története? Miért nem használják a médiumot arra, hogy elmondják, mi történik bennem
Válaszom:
Azáltal, hogy összezavar téged, arra felé irányít, hogy megváltoztasd az észlelésedet, hogy kezd felfogni az észlelésed az adakozás szándékán keresztül, a szerzés szándéka helyett.
Ez a világ, az egész történelem, a Templom, a Talmud törvényei a Sefirot és a világok nem léteznek. Ezek mindannyian a vágyam részei. Mindazonáltal, hogy megváltoztassam ezeket a vágyakat a szerzés szándékáról az adakozás szándékára, észlelnünk kell őt és a képeit pontosan ebben a formában. Erőfeszítéseket kell tennünk, hogy ezt a világoés magunkat az adakozás minőségén keresztül átvigyük az egyik észlelésből a másikba. Ez pontosan az az erőfeszítés, ami átviszi a változásokat egy teljesen más, ezt megelőzően egy szokatlan állapotba. .
Nincs semmi mesterséges ezen világ és a spirituális világok észlelésével kapcsolatban. Minden képük bennünk a Fénnyel való direkt interakció és a vágy (az edény, a Kli)által teremtetett. Semmi más nem létezik ezen a két dogon kívül.
Kérdés:
Miután minden meg van mondva és csinálva, hogyan hangoljuk magunkat a Zohar tanulására.
Válaszom:
A Következőket kell tenned:
1. Állandóan próbáld meg érezni, hogy minden ezen a világon és minden, ami A Zoharban van leírva, az a te belsődben van. Minden csak benned történik..
2. Emlékezz, hogy minden, ami írva van az rólad és a tulajdonságaidról szól.
3. Próbáld megkeresni magadban azokat a tulajdonságokat, a melyet A Zohar könyv szavai neveznek el. Milyen tulajdonságaid kapcsolódnak a következő szavakhoz: „özönvíz”, „Teremtő”, teremtmény” , „Noé” , „gonosz”, „tisztességes”, „ Noé fiai”, „állatok”, „bárka”, „az özönvíz vize”, „égboltok” , „föld” és így tovább.
4.Ki vagyok én?. Ez valami megint, amit nem tudok. El kell várnom, hogy feltárjam magamat, hogy feltárjak más világokat, és mindent, ami kitölti őt.. Minden új lesz. Készen kell állnom minden kinyilatkozásra, mert pillanatnyilag hazugságban és sötétségben élek. Van egy üres tér bennem, aminek belsejében egy új világot építek fel, a kutatásaimból és a megvilágosodásomból, ahogy egy bébi fokozatosan összerakja az evilági benyomásokról szerzett képet.
Ha ne értem a szavakat, amiket olvasok, olyan vagyok, mint egy bébi, aki mindent a kezdetből szed össze. Fokozatosan egy más alakban fogom látni magamat és a világ formáját is , amint az a Zohar könyvében írva van. Egy fordított világot látok
ft