A sokaság imája
Zohár: A tömegek imája felszáll a Teremtő elé, és a Teremtő megüdvözül ezáltal az ima által mivel az különböző kérésekkel érkezik: az egyik kegyelemért, a másik – bátorságért, és a harmadik könyörületért imádkozik. Emellett sok oldalt foglal magában: a jobb, a bal oldalt és a középsőt.
Azonban az egyetlen személy imája nem tartalmazza az összes oldalt, és csak egy formája van: vagy kegyelemért, vagy bátorságért, vagy könyörületért szól. Ennél foga az egyetlen személy imája az nem tökéletes, és nem fogadható el, mint közös ima, mivel nem tartalmazza mind a három vonalat.
Annak érdekében, hogy elérkezzünk a közös imához, a mindenkiért mint egészért szóló imához, és hogy egy egésszé váljunk, a személynek nagyon nehéz helyzeteken kell keresztül mennie belső keresése alkalmával. A személynek meg kell értenie, hogy:
1. A spirituális cél fontosabb, mint bármilyen más cél
2. Lehetetlen a célt egyedül elérni, hanem csakis egy közös aspiráció elérésével, az egyéni aspirációk összekapcsolásával. És akkor az aspiráció hasonlóvá válik a Teremtőhöz, és a Felső Fény megtölti azt.
Csak az ilyen fajta kérés, vagy ima kerülhet “meghallgatásra”, ami azt jelenti, hogy csak az ilyen fajta ima képes a Felső Fény reformáló hatását kiváltani.
A Zohár könyvének olvasása felébreszti annak belső felismerését, hogy együtt kell lennünk, mivel anélkül, hogy kilépnénk magunkból lehetetlen az adakozás tulajdonságát, a Teremtő tulajdonságát elérni, és a Felső Világban létezni.
Írva van: “A teremtett lények szeretetén keresztül a Teremtő szeretetéhez.” A Teremtő egy illúziót adott nekünk, hogy sok ember létezik körülöttünk. Nekünk át kell törnünk ezen az illúzión, és meg kell értsük, hogy minden magunkon belül létezik, és arra kell kérnünk Őt, hogy egyesítse az egész világot bennünk.
És akkor a sokaság imája az egy valódi imájává válik.
hzs