Dr. Michael Laitman

A Pesach forrása

A Pesach hét különleges napjában vagyunk, Ezeken a napokon át, korrekt, szünetmentes szándékot kell fenntartanunk, mert ez egy különleges időszak. Nem ünneplünk vallási rituálékat vagy szokást. Nagyon távol áll tőlünk, hogy olyan cselekedetek sora legyen, amit az emberek azért tesznek meg, mert gyerekként erre tanították, vagy mert egoista célok vezérlik, és jutalmat vár ettől, ebben a világban vagy a következőben.

Először és leginkább, azok akik Kabbalát tanulnak, fel akarják tárni a Felső Világot, és a spirituális cselekedeteket, és csak aztán látják az eredményüket (ágak), arra is felkészültek, hogy elfogadják és betartsák őket, mint a fenti spirituális cselekedeteket.

Ábrahám és a tanulói voltak az elsők, akik elnyerték a kapcsolatot az ágak és a gyökerek között. Azelőtt Ábrahám egy bálványkészítő volt, és pap az ókori Babilónban. De miután feltárta a spirituális világot és az eredményét a testi szinten, és mozgásba helyezte, megteremtette az ágak nyelvét. Ez a nyelvezet a Felső Világok leírása, a gyökereké, evilág, az ágak világának szavait használva.

Ez történt amikor feltárta az egész valóságot, a testit és a spirituálist, mint egységes egészt. Ezért olvadtak benne össze a spirituális és a testi cselekedetek egésszé, és így tanította a tanulóit.

Erről azt írták, hogy az ősatyák (azt első Kabbalisták) az egész Tórát megfigyelték, még mielőtt megkapták volna a Sinai hegynél. Valóban, feltárták a Tórát, azzal hogy elérték a spirituális világot és a spirituális cselekedeteket. Ez alapján ugyanezeket a cselekedeteket hajtották végre a mi világunkban, a  valóságot egyetlen egységként felfogva.

cst

Szólj hozzá

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

65 queries in 0,145 seconds.