Dr. Michael Laitman

Mi az inspiráció képlete?

A művészet bármely formája, beleértve a festészetet, zenét és táncot, önkifejezési módokat jelent, de tudománynak is tekinthetők, mert ugyanabból az egóból, élvezet kapni akarási vágyból származnak. Mint amikor kutatom ezt a világot, vagyis tanulmányozom a saját, egoisztikus minőségeimet, a Fény viszonylatéban, ugyanezen a módon, a táncon, művészeteken, vagy a zenén át tanulmányozom az önkifejezésemet, a fehér Fénnyel a háttérben..

Mindkét dolog, egy meglévő szabályszerűségre utal. Azonban a művészetekben, bizonyos individuális minőségeket tanulmányozok, a tudományban a közös, egoisztikus szinten lévő vágyaimat tanulmányozom. Ezért mindannyian ugyanazt a jelenséget tárjuk fel, és hívjuk tudománynak.

Mi a fizika például?  Annak a kutatása, miként látom a saját természetemet, a fehér Fény hátterében. Ugyanazt az eredményt kapjuk mindannyian, ezeket tényeknek nevezzük, mert olyan szinten kutatjuk őket, ahol mindannyian ugyanazokkal a minőségekkel rendelkezünk. (A természet ásványi, növényi és állati szintjei ezek.)

Azonban ebben az esetben is ott van az egoisztikus természet magasabb szintje, amit beszélő, vagy emberi szintnek nevezünk” és ez már nem egyforma mindenkiben, mert ez tartalmazza az egyedi, spirituális gyökereit minden embernek, és a szabad akaratunkat. Ezért, amikor ezt táncra, éneklésre rajzolásra, vagy zenére használjuk ezt, mindenkinek az esetében nagyon egyedi eredményt hozhat. De ez mind ugyanabból a kapni akarásból származik.

A kabbala, egy általános megközelítést kínál a valóság érzékeléséhez. Csak nekünk tűnik úgy, hogy a szigorú tudományos törvények semmilyen módon nem kapcsolódnak a szabad művészetekhez, miközben tény, hogy mindkettő a mi egoisztikus vágyainknak az eredményei, termékei. Amikor valamennyien, valamit ugyanolyan módon teszünk, úgy tekintjük, hogy ez a forma folyamatosan létezik a természetben, törvényként deklaráljuk, és ráépítjük a tudományunkat.

Azonban, amikor zenét szerzünk, akkor egy ember, egyetlen dallamot komponál, és egy másik személy egy másikat, és egy harmadik pedig, egy, még ezektől is teljesen eltérőt. Végül aztán több ezer, különböző dallam lesz, és ezért mondjuk, hogy ez nem tudomány, mert mindenki megteheti a komponálást, aki csak akarja.

Az “emberi” szinten, többé nem vizsgáljuk, a pontos, „tudományos” törvényszerűségeket. Ez a szint tartalmazza a pszichológiát, és a művészetek minden formáját, a festészettől, a zenéig. Ezek azonban szintén „tudományok” azaz a vágyam kifejezési formái. a fehér Fény hátterében, amit láthatunk és tanulmányozhatjuk.

Most még, az emberi szinten képtelenek vagyunk ezeket a formákat megérteni. Azonban ha képesek vagyunk, ezt az „emberi réteget” a kabbala tudománya által fejleszteni, akkor képesek leszünk teljes egészében, precíz, tudományos alapon kutatni ezt. Akkor megértjük majd, miért rajzolunk, táncolunk, vagy énekelünk, azon a módon, ahogy azt tesszük, és hogy ez honnan jön. Akkor ez, egy precíz tudománnyá változik, ami a vágyaink kifejezési módját tanulmányozza, a fehér Fény hátterében.

kn

Szólj hozzá

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

65 queries in 0,117 seconds.