A kirándulások hatalmas előnyei
Kérdés
Milyen egyéb részek szerepelnek a integrált oktatási kurzusban?
Válasz
A legfontosabb dolog a mi oktatásunkban, az az integráció elméleti és gyakorlati tanulmányainak megvalósítása minden ember között, függetlenül az életkortól és a nemtől: férfiaknak, nőknek és gyermekeknek.
Alapvetően, a legfontosabb gyakorlati kurzus a következőkből áll, tanulmányok, pszichológiai gyakorlatok, működés a nagyobb és kisebb csoportokban, az új kommunikáció eszközök létrehozása, amelyek oktatják az embereket ahelyett, hogy torzíthatják.
A korábbi kurzusokban, amelyekről beszéltünk, gyakorlati tanulmányok is vannak, amit egy pszichológus ad át. De ezek a fő kurzusok.
A gyermekek oktatásában, alapos figyelmet fordítunk a különféle gyárak, planetáriumok, látogatására. Megmutatjuk nekik a mezőgazdasági világot, az állatvilágot; bemutatjuk a gyermeknek, hogyan létezik a természet, milyen formában, miért vannak a természetnek kövületi, növényi, és állati szintjei, miért léteznek ilyen fejlődésben, és ilyen viszonyokban közöttünk.
Használunk oktató filmeket, kirándulásokat szervezünk erdőkben és tavaknál stb. magyarázatokkal, pontos következtetésekkel szolgálunk az integrációról, és a természet kölcsönös működéséről.
Ezután következik az emberi társadalom tanulmányozása, hogyan alakult az állati természet, hogyan jutott ki a barlangból, hogyan jött le a fáról, és mit ért el a fejlődésében – mit építettünk magunknak a barlangok helyett, milyen gyárakat építettünk magunknak a mamutok üldözése helyett, hogyan jött létre a kölcsönös viszony, a kölcsönös segítés, és a kölcsönös támogatás. Annak a megértése rendkívül fontos, hogy az ember az egész világnak köszönhetően létezik, amely körülveszi, és amely nagyon fontos, az oktatás, a pszichológiai támogatás, és együttműködés érzése szempontjából.
Hogyha ilyen módon állítjuk be ezt az személynek, akkor ő, mindent másképp kezd látni.
A legfontosabb dolog az, hogy a látogatások eredményeként, szervezzünk speciális leckéket, például ilyen kérdésekkel: szükségünk van-e erre az ipara? Nem felesleges ez nekünk? Talán be tudtunk volna rendezkedni nélküle is, és nem azért, hogy ártsunk magunknak, hanem egyszerűen azért, mert nem érezzük a szükségét, és a hiánya nem zavar minket.
És így, fokozatosan, vezetjük az embert, hogy egyre több figyelmet fordítson a belső világra, és nem külső világra.
BD